Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2007 20:19 - qki sms'4eta
Автор: rammy Категория: Забавление   
Прочетен: 10029 Коментари: 9 Гласове:
0



tiq gi namerih ot nqkoi sayt4eta...men stra6no mn.me izkefiha..nadqvam se i na vas da vi haresat ;)




Аз съм на плажа,а ти къде си?Аз съм сама,а ти сам ли си?Аз те обичам,а ти обичаш ли ме?Аз те бъзикам,а ти върза ли се?

image

Ако не престанеш да ми звъниш ще се наложи да охладя прегрелия ти джиесем в басейна.

image

Ако се чудиш коя съм аз погледни мацето отсреща с готиния бански, защото ми е близначка.

image

Стига вече!Не те ли болят краката от постоянното плуване из моите сънища?!

image

Едно сърце безумно те обича,едно сърце пред тебе се кълне,че вечно тебе ще обича и вечно тебе ще зове.

image

Аз съм роза със бодли, пипнеш ли ме ще боли.Пие твоите ръце мойто огнено сърце.Аз съм роза със бодли, дай ми знак за обич ти, но не ми ли пратиш зов, ще изсъхна без любов.

image

Ще те даря с нежност и любов - и желая да получа същото от теб.Така любовта може да бъде нощ, две, а защо не 1002!

image

Когато ми изневери, аз много се смях, защото, мили, сигурен бъди, че влюбена във теб не бях!

image

Минават ден след ден, далеч си ти от мен, а пък моята душа е задушена от тъга.

image

Мъжът е рай, мъжът е сила, но знай, че жена го е родила!

image

Ти си моята душа, ти си моята звезда, която озарява нощта, обич... чакай малко, май съм объркала номера.

image

Без тебе се уча да живея, да търся начин да не ме боли. Без теб се уча да копнея, да превърна всичките сълзи в мечти.

image

Океан с акули ще преплувам, защото само теб жадувам.Спасителният сал за мен бъди и с любовта си ме дари.

image

Отнема минута да срещнеш някого.Отнема час да го опознаеш.Отнема ден за да се влюбиш в него и цял един живот да го забравиш.

image

Сутрин не ям - мисля за теб. На обяд не ям - пак си мисля за теб. Вечер не спя,защото умирам от глад.

image



Тагове:   SMS,   ETA,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - super e
10.04.2008 20:14
Qki sa naistina
цитирай
2. анонимен - super e
10.04.2008 20:14
Qki sa naistina
цитирай
3. анонимен - RnB wEaR wear
13.06.2008 21:27
axhaxh da posledniq e mn dobur :}
цитирай
4. анонимен - anonimna kykla
17.09.2008 20:41
abe syper e
цитирай
5. анонимен - ivcho
25.11.2008 22:42
posledniq e mazalo
цитирай
6. анонимен - :)
13.07.2009 15:17
mn sa hybavi ;)
цитирай
7. анонимен - sIsK0
09.11.2009 01:09
mnoo e qk posledniq tva e sms 4e to ;)
цитирай
8. анонимен - vita
19.09.2010 19:47
super sa zaribeni....;*.......................................kissss
цитирай
9. анонимен - Lubov
20.09.2010 19:01
Не гледайте отговорите преди да се отговорили на въпросите, ина4е няма да ви е интересно! И така:
1.Напиши името на човек от срещуположния пол.
2.Кой е любимия ти цвят от тези - Жълт,черен,зелен,син или червен
3.Първият ти инициал: А-P,Л-Р,С-Я
4.Месецът ти на раждане
5 .Кой цвят харесваш повече-черен или бял
6.Напиши името на човек от същия пол като теб
7.Любимото ти число
8.Калифорния или Флорида
9.Кое харесваш повече: Езерото или океанът
10.Напиши желание.
Отговорите:
1.Това е името на човека,в който си истински влюбен.
2.Ако си избрал:
Червено - Ти си жив и изпълнен с любов.
Черен - Ти си скромен и агресивен.
Зелен - Твоята душа е щастлива и излъчваш спокойствие.
Син - Ти си човек със спонтанен характер.
Жълт - Ти си щастлив човек и даваш добри съвети на другите хора.
3.Ако инициалът ти е:
А-Р - Имаш много приятели и любов в живота
Л-Р - Опитваш се да се насладиш на живота и любовта ти скоро ще
разцъфне.
С-Я - Обичаш да помагаш и бъдещето ти изглежда добро.
4.Ако си роден през:
Януари-Март - Годината ще е много добра и ще разбереш, че си се
влюбил в този, който не си очаквал.
Април-Юни - Ще имаш силна връзка, но тя няма да трае дълго.
Юли-Септември - Ще имаш незабравима година с много промени.
Октомври-Декември - Годината няма да е от най-добрите, но ще
откриеш сродна душа.
5.Ако избереш:
Черно - Живота ти ще тръгне в различна посока, ще има много
промени и ще се радваш на тях.
Бяло - Ще намериш приятел, който ще ти се доверява и ще
направи всичко това, но може и да не го разбереш.
6.Това е най-добрият ти приятел.
7.Това е броят на близките ти приятели, които ще имаш в живота.
8.Ако избереш:
Калифорния - Обичаш приключенията.
Флорида - Романтична душа си.
9.Ако избереш:
Езерото - Верен си на приятелите и си малко резервиран.
Океан - Ти си спонтанен и обичаш местата с много хора.
10.Желанието ти ще се сбъдне, ако пуснештова в друг форум до 1 час!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rammy
Категория: Забавление
Прочетен: 35387
Постинги: 11
Коментари: 15
Гласове: 33
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930